Verzending tot 15:00 Voor 16:00 besteld, vandaag verzonden *
Gratis verzending boven 50,- Gratis verzending boven €50 *
Pakketpost €5.95 Pakketpost €5.95 *
Meubelbezorging tot in de kamer * Meubelbezorging tot in de kamer *
Overige Informatie

Ik heb een bestelling geplaatst maar ik heb geen orderbevestiging ontvangen?
Na ontvangst van je bestelling wordt er door ons systeem direct een orderbevestiging naar het door jou opgegeven e-mailadres verzonden. Het kan echter zijn dat deze orderbevestiging bij je ongewenste e-mail terecht gekomen is, omdat wij nog niet bekend zijn als afzender in jouw e-mailbox. Kan je daar de orderbevestiging ook niet vinden? Neem dan even contact met ons op, dan kijken wij het direct voor je na.

Ik heb een item gekocht uit de outlet, wat zijn de voorwaarden?
Producten in de outlet zijn producten van merken waarmee wij gaan stoppen/uit collectie zijn, een lichte beschadiging etc. hebben. De producten worden met een hoge korting aangeboden en kunnen niet voor een nog lagere prijs (zoals in een pakketprijs) aangeboden worden. Deze producten kunnen niet geretourneerd worden. Bij producten die een beschadiging aan het product en/of doos hebben, zetten wij in de omschrijving erbij zodat je weet waarover het gaat. Wil je een foto van de beschadiging? neem dan contact op met onze klantenservice: klantenservice@liefenklein.nl

Ik ben op zoek naar een bepaald product maar ik zie het product niet op jullie website staan?
Stuur een e-mail naar klantenservice@liefenklein.nl en wij gaan direct kijken of het mogelijk is om het product voor je te bestellen. We zullen je vervolgens snel informeren over de mogelijkheden. Uiteraard is dit geheel vrijblijvend.

Ik heb mijn bestelling ontvangen maar het product is beschadigd of incompleet. Wat nu?
Wij vinden een goede service en kwaliteit heel erg belangrijk! Neem dus direct contact met ons op als je product beschadigd en/of incompleet is. Wij gaan er dan zo snel mogelijk voor zorgen dat het probleem wordt opgelost.

Wat betekent het als een product ‘op nabestelling’ is?
Wij doen ons uiterste best om alle producten op voorraad te hebben, maar dat is helaas niet altijd haalbaar. Indien een product op nabestelling beschikbaar is, dan betekent dat dat wij verwachten dat het product snel weer leverbaar is. Wil je meer informatie over de levertijd, neem dan even contact met ons op! Wil je ook andere producten bestellen en die direct geleverd krijgen? Plaats dan twee aparte bestellingen.

Vragen?
Heb je nog vragen, stuur dan een e-mail naar klantenservice@liefenklein.nl . Wij streven er naar om alle e-mails binnen 24 uur te beantwoorden! Wil je direct geholpen worden? Dan kan je uiteraard ook altijd even met onze bellen of chatten!