Ik heb een bestelling geplaatst maar ik heb geen orderbevestiging ontvangen?
Na ontvangst van je bestelling wordt er door ons systeem direct een orderbevestiging naar het door jou opgegeven e-mailadres verzonden. Het kan echter zijn dat deze orderbevestiging bij je ongewenste e-mail terecht gekomen is, omdat wij nog niet bekend zijn als afzender in jouw e-mailbox. Kan je daar de orderbevestiging ook niet vinden? Neem dan even contact met ons op, dan kijken wij het direct voor je na.


Jullie bieden voordeelpakketten aan maar ik heb interesse in een pakket die niet op de jullie site staat. Is dit mogelijk?
Uiteraard is dit mogelijk! Stuur ons een e-mail en geef aan in welke producten je interesse hebt. Dan maken wij geheel vrijblijvend een pakketprijs voor je.


Ik ben op zoek naar een bepaald product maar ik zie het product niet op jullie webshop staan?
Stuur een e-mail naar info@liefenklein.nl en wij gaan direct kijken of het mogelijk is om het product voor je te bestellen. We zullen je vervolgens snel informeren over de mogelijkheden. Uiteraard is dit geheel vrijblijvend.


Ik heb mijn bestelling ontvangen maar het product is beschadigd of incompleet. Wat nu?

Wij vinden een goede service en kwaliteit heel erg belangrijk! Neem dus direct contact met ons op als je product beschadigd en/of incompleet is. Wij gaan er dan zo snel mogelijk voor zorgen dat het probleem wordt opgelost.


Vragen?

Heb je nog vragen, stuur dan een e-mail naar info@liefenklein.nl. Wij streven er naar om alle e-mails binnen 24 uur te beantwoorden! Wil je direct een antwoord op je vraag? Dan kan je uiteraard ook altijd even met ons bellen.