Verzending tot 16:00 Voor 16:00 besteld, vandaag verzonden *
Gratis verzending boven 40,- Gratis verzending boven €40 *
Pakketpost €3.99 Pakketpost €3.99 *
Meubelbezorging tot in de kamer * Meubelbezorging tot in de kamer *

Wat zijn de verzendkosten in Nederland?
Voor bestellingen onder €50 rekenen wij € 3,99 aan verzendkosten. Bestellingen vanaf €50 worden gratis geleverd!
Meubels worden in Nederland gratis bezorgd, met uitzondering van de Waddeneilanden. Wilt u iets laten bezorgen op de Waddeneilanden, neem dan geheel vrijblijvend contact met ons op voor de bezorgkosten.

Wat zijn de verzendkosten in België en Duitsland?
De verzendkosten zijn slechts € 4,95!
Dit geldt voor de producten die per pakketpost verzonden kunnen worden. Voor grotere items en meubels brengen wij een kleine bijdrage in de kosten in rekening. Neem contact met ons op als je geheel vrijblijvend een indicatie van de bezorgkosten wilt hebben.

Ik heb een bestelling geplaatst maar ik heb geen orderbevestiging ontvangen?
Na ontvangst van je bestelling wordt er door ons systeem direct een orderbevestiging naar het door jou opgegeven e-mailadres verzonden. Het kan echter zijn dat deze orderbevestiging bij je ongewenste e-mail terecht gekomen is, omdat wij nog niet bekend zijn als afzender in jouw e-mailbox. Kan je daar de orderbevestiging ook niet vinden? Neem dan even contact met ons op, dan kijken wij het direct voor je na.

Hoe snel wordt mijn bestelling verzonden?
Pakketpost wordt verzonden op maandag, dinsdag, woensdag, donderdag en vrijdag. Bestellingen die op deze dagen voor 14.00 uur geplaatst en betaald zijn worden nog dezelfde dag verzonden met PostNL. Voor grotere producten kan gelden dat de verzending iets langer duurt, de verzending van deze producten duurt ongeveer 1-3 werkdagen.

Onze ervaring is dat pakketten in de meeste gevallen binnen één dag na verzending worden aangeboden door PostNL. Op zondag worden geen pakketten aangeboden door PostNL.

Je ontvangt een verzendbevestiging zodra je bestelling verzonden is. In deze e-mail is ook de track&trace-code opgenomen waarmee je zelf eenvoudig je pakket kan volgen. Het kan zijn de deze verzendbevestiging bij je ongewenste mail terecht is gekomen!

Hoe kan ik betalen?
Bij Lief en Klein kun je betalen via iDEAL, PayPal, SofortBanking, MisterCash of een bankoverschrijving. Als je er voor kiest om te betalen d.m.v. een overschrijving word je bestelling pas verstuurd als wij de betaling ontvangen hebben. Dit kan enkele dagen duren.

Bezorgen jullie ook buiten Nederland, België en Duitsland?
Uiteraard is dit mogelijk! Informeer bij ons naar de verzendkosten. Uiteraard is dit geheel vrijblijvend!

Hoe werkt het bezorgen van meubels in Nederland?
Lief en Klein bezorgt de kindermeubels in Nederland (m.u.v. de Waddeneilanden) altijd gratis bij je thuis. Wij bezorgen de meubels via een transporteur die gespecialiseerd is in meubeltransporten. Wij hebben erg goede ervaringen met dit transportbedrijf. De meubels worden achter de voordeur op de begane grond geleverd. Indien je niet op de begane grond woont, dan kan de chauffeur alleen boven (1e etage, 2e etage etc.) bezorgen als er een ruime lift aanwezig is waar de meubels in geplaatst kunnen worden. Neem hiervoor altijd even contact met ons op zodat wij kunnen inschatten of de lift ruim genoeg is!
Na je bestelling nemen wij contact met je op om een afspraak te maken voor de bezorging. Bezorging is mogelijk op alle werkdagen.
Wil je voor het plaatsen van een bestelling van meubels meer duidelijkheid over de levertijd? Neem dan even contact met ons op en wij zullen je geheel vrijblijvend informeren over de levertijd.

Hoe werkt het bezorgen van meubels in België?
Voor grotere items en meubels brengen wij een kleine bijdrage in de kosten in rekening. Neem contact met ons op als je geheel vrijblijvend een indicatie van de bezorgkosten wilt hebben.
Wij bezorgen de meubels via een transporteur die gespecialiseerd is in meubeltransporten. Wij hebben erg goede ervaringen met dit transportbedrijf. De meubels worden achter de voordeur op de begane grond geleverd. Indien je niet op de begane grond woont, dan kan de chauffeur alleen boven (1e etage, 2e etage etc.) bezorgen als er een ruime lift aanwezig is waar de meubels in geplaatst kunnen worden. Neem hiervoor altijd even contact met ons op zodat wij kunnen inschatten of de lift ruim genoeg is!
Na je bestelling nemen wij contact met je op om een afspraak te maken voor de bezorging. Bezorging is mogelijk op alle werkdagen.
Wil je voor het plaatsen van een bestelling van meubels meer duidelijkheid over de levertijd? Neem dan even contact met ons op en wij zullen je geheel vrijblijvend informeren over de levertijd.

Is het mogelijk om meubels onder rembours (betaling bij aflevering) te laten bezorgen?
In Nederland is het mogelijk om bestelde meubelen onder rembours te laten bezorgen. Je betaalt het volledige bedrag van je bestelling dan contant aan de chauffeur die je bestelling komt bezorgen. De kosten van deze service bedragen € 9,95.  Onder rembours laten bezorgen is alleen mogelijk voor producten die wij via ons transportbedrijf laten bezorgen, dus niet voor pakketpost. Wil je gebruik maken van deze service, of wil je meer informatie? Neem dan even contact met ons op!

Wat zijn jullie bankgegevens voor betaling via overschrijving?
Bankrekening: 65.15.56.481
T.n.v.: DSH Yachting & Industry BV
Naam bank: ING
BIC: INGBNL2A
IBAN: NL22INGB0651556481
Graag het ordernummer vermelden bij betaling via overschrijving.

Jullie bieden voordeelpakketten aan maar ik heb interesse in een pakket die niet op de jullie site staat. Is dit mogelijk?
Uiteraard is dit mogelijk! Stuur ons een e-mail en geef aan in welke producten je interesse hebt. Dan maken wij geheel vrijblijvend een pakketprijs voor je.

Ik ben op zoek naar een bepaald product maar ik zie het product niet op jullie webshop staan?
Stuur een e-mail naar info@liefenklein.nl en wij gaan direct kijken of het mogelijk is om het product voor je te bestellen. We zullen je vervolgens snel informeren over de mogelijkheden. Uiteraard is dit geheel vrijblijvend.

Ik heb mijn bestelling ontvangen maar het product is beschadigd of incompleet. Wat nu?
Wij vinden een goede service en kwaliteit heel erg belangrijk! Neem dus direct contact met ons op als je product beschadigd en/of incompleet is. Wij gaan er dan zo snel mogelijk voor zorgen dat het probleem wordt opgelost.

Ik wil een artikel retour sturen, hoe werkt dit?
Stuur binnen 30 dagen na ontvangst van je bestelling een e-mail naar info@liefenklein.nl met de mededeling dat je een artikel wilt retourneren. Geef daarbij ook aan wat de reden van retour is. Wij zullen je dan een instructie sturen voor het retourneren van je bestelling.
Ook afgeprijsde artikelen kunnen uiteraard geretourneerd worden!
Geretourneerde artikelen dienen in originele staat te zijn. Dat wil zeggen: niet beschadigd, eventueel met aangehecht label en in de originele verpakking. Daarnaast dient het artikel in een geschikte verpakking aan ons retour te worden gezonden, bij voorkeur in de verzenddoos die je van ons ontvangen hebt.
De verzendkosten voor de retourzending zijn voor rekening van de klant (tenzij anders overeengekomen). Retouren dienen te allen tijde voldoende te worden gefrankeerd. Onvoldoende gefrankeerde retourzendingen worden niet geaccepteerd en daarom ook niet gecrediteerd. Na ontvangst van het geretourneerde artikel zullen wij binnen 5 werkdagen het aankoopbedrag van het artikel op je rekening terugstorten.
Als het uiteindelijke orderbedrag (na correctie van het geretourneerde artikel) onder de grens van gratis verzending komt, dan worden de verzendkosten alsnog in rekening gebracht en in mindering gebracht van het geretourneerde artikel.

Kan ik een product ook omruilen voor een ander product en/of andere kleur?
Uiteraard kunnen wij een ander product leveren. Je kunt daarvoor de procedure volgen voor het retour sturen van een artikel (zie hierboven) en vervolgens een nieuwe bestelling plaatsen. Eventuele bezorgkosten worden dan wel opnieuw berekend.

Vragen?
Heb je nog vragen, stuur dan een e-mail naar info@liefenklein.nl. Wij streven er naar om alle e-mails binnen 24 uur te beantwoorden! Wil je direct een antwoord op je vraag? Dan kan je uiteraard ook altijd even met ons bellen.