Wij vinden een goede klantenservice enorm belangrijk en zullen er daarom alles aan doen om klachten te voorkomen.

Is er onverhoopt toch iets mis gegaan of heb je een klacht? Volg dan onderstaande procedure en we nemen zo snel mogelijk contact met je op!

Het is natuurlijk vervelend als je een klacht hebt over de dienstverlening zoals u die ervaren heeft. Toch vragen wij je vriendelijk om de klacht aan ons door te geven. Dit kan per e-mail, post en/of telefonisch. Wij zullen de klacht snel bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen.

Dit zijn onze contactgegevens:

Lief en Klein
Putterweg 11
8191 AZ Wapenveld
info@liefenklein.nl

Na ontvangst van de klacht ontvang je van ons een bevestiging.
Wij zullen de klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij je hiervan op de hoogte stellen.
Mocht je dit niet op prijs stellen, dan kan je ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar Lief en Klein bij is aangesloten.  Mocht de bemiddelingspoging om enige reden niet tot een bevredigende oplossing leiden, dan bestaat de mogelijkheid om het geschil voor te leggen aan de Geschillencommissie (SGC).